این روزها با افزایش محبوبیت روزافزون فارکس و معاملات طلا، بروکرهای بسیاری در این بازار فعالیت می کنند و امکان خرید و فروش نماد معاملاتی "Gold" را ارائه می دهند. طلا از پر معامله ترین دارایی های بازار فارکس به شمار می رود و در بیشتر کارگزاری ها قابل معامله است. با این حال همه کارگزاری ها برای معامله طلا مناسب نیستند و باید بروکری را انتخاب کنید که علاوه بر کمیسیون و اسپرد معقول، امنیت و اعتبار مناسبی هم داشته باشد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا «بهترین بروکر برای معامله طلا» را بررسی کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه شوید تا بتوانید معاملات طلا را با کمترین ریسک و در بهترین بروکر تجربه کنید!

منظور از «بروکر معامله طلا» کارگزاری هایی هستند که امکان معامله نماد طلا "XAU" را فراهم می کنند.

 

بهترین بروکر برای معامله طلا؛ کدام کارگزاری را انتخاب کنیم؟!

بهترین بروکر برای معامله طلا به تمامی کارگزاری هایی اشاره دارد که معامله نماد XAU را در یکی از حساب های تجاری خود ارائه می دهند. همیشه انتخاب «بهترین بهترین بروکر برای معامله طلا» می تواند به کاهش هزینه ها و همچنین شانس بیشتر برای موفقیت در معاملات کمک کند. حال سوال پیش می آید که "چطور بهترین بروکر معامله طلا را شناسایی کنیم؟" برای این کار باید بروکری را انتخاب کنید که اسپرد کم، سرعت معاملات بالا، کمیسیون مقرون به صرفه و ... را ارائه دهد. لیست بهترین بروکر برای معامله طلا:

بهترین بروکر برای معامله طلا

کمترین اسپرد بروکر

نام حساب

آلپاری – Alpari

0.0

ECN

آی سی ام بروکرز – ICM Brokers

2.5

Prime

لایت فارکس – LiteFinance

1.4

ECN

آمارکتس – Amarkets

8

ECN

ارانته – Errante

25

Premium

آی اف سی مارکتس – IFC Markets

36

Standard

ویندزور بروکر – Windsor

0.2

Zero

فیبوگروپ – FiboGroup

1.2

NDD

آلپاری (alpari)

امروزه کمتر معامله گری در بازار فارکس وجود دارد که آلپاری را نشناسد! این بروکر یکی از بهترین ها است و خدمات با کیفیتی را به معامله گران عرضه می کند. تیم آلپاری فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرد و در حال حاضر یکی از مشهورترین پلتفرم های فارکس در ایران است! آلپاری در لیست بهترین بهترین بروکر برای معامله طلا قرار داشته و ترید بر روی این نماد ارزشمند را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد. شما می توانید نماد طلا را در حساب "ECN" معامله کرده و از مزایای ویژه این بروکر بهره مند شوید. اسپرد معامله طلا در بروکر آلپاری "0.0" است که در کاهش هزینه های تریدرها تاثیر بسزایی دارد. همچنین، باید به این نکته نیز اشاره کرد که معامله گران می توانند تنها با واریز 20$ به معامله طلا در این بروکر بپردازند.

 

بهترین بروکر برای معامله طلا (1)

 

آلپاری یکی از بهترین بروکر ها برای خرید و فروش طلا است که اسپرد کم و سرعت بالا را برای معامله گران فراهم می کند.

 

اگر قصد دارید تا با شرایط معاملاتی طلا در آلپاری و دیگر بروکر ها آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله های بررسی بروکر آلپاری، اسپرد طلا در ارانته، اسپرد طلا در لایت فارکس، نماد طلا در ویندزور، طلا در تریدینگ ویو، نماد طلا در فارکس و ... را در رسانه های مشهور ازجمله کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz، دیلی اف ایکس DailyFX، اف ایکس استریت FXStreet و دیگر سایت‌ها مطالعه کنید.

لایت فارکس (LiteFinance)

لایت فارکس یکی دیگر از گزینه هایی است که به عنوان «بهترین بهترین بروکر برای معامله طلا» در نظر گرفته می شود. این بروکر در سال 2005 فعالیت خود را شروع کرد و در طی سالیان، به یکی از قدرتمند ترین پلتفرم های معاملاتی فارکس تبدیل شد. حداقل واریزی در این بروکر مبلغ 50$ است و از ابزارهای حرفه ای ترید پشتیبانی می کند. لایت فارکس دارای زبان فارسی است و بروکر مناسبی برای ایرانیان به شمار می رود. معامله گران می توانند مانند بروکر آلپاری، به معامله طلا در حساب " ECN" لایت فارکس بپردازند. مقدار کمیسیون برای معامله طلا در این بروکر مبلغ 2.5$ است که حدود 1$ بیشتر از بروکر آلپاری می باشد.

آمارکتس (Amarkets)

بروکر آمارکتس در سال 2007 تاسیس شد و یک بروکر معامله طلا با شرایط مناسب است. تریدرها می توانند خرید و فروش طلا در بروکر آمارکتس را از طریق حساب "ECN" انجام دهند. کمیسیون معامله طلا در آمارکتس مبلغ 2.5$ و همچنین 8$ برای اسپرد است. حداقل واریزی برای شروع ترید در این بروکر مبلغ 100 دلار در نظر گرفته شده است و سیستم های معاملاتی مختلفی در آن وجود دارد.

ویندزور بروکر (Windsor)

ویندزور بروکرز یکی دیگر از کارگزاری های فارکس است که هم از زبان فارسی پشتیبانی می کند و هم خدمات خود را بدون هیچ مشکلی در اختیار معامله گران ایرانی می گذارد. این بروکر در سال 1998 وارد بازارهای مالی شد و معامله نمادهای مختلفی همچون جفت ارزها، قراردادهای CFD، کالا/انرژی، فلزات گران بها [مانند طلا] و ... را امکان پذیر می کند. ویندزور از امنیت بالایی برخوردار می باشد و موفق به اخذ مجوز های معتبر متعددی برای فعالیت در بازار فارکس شده است. این بروکر نه تنها ابزارهای حرفه ای و حساب های تجاری متنوعی را در اختیار معامله گران می گذارد، بلکه یک بروکر معامله طلا نیز به شمار می رود. حداقل واریزی در این پلتفرم معاملاتی مبلغ 50$ است و اسپرد آن از 1.3 پیپ آغاز می شود.

لوریج در فارکس چیست؟ ابزاری برای کسب سود بیشتر از معاملات!

نسبت «لوریج در فارکس» یا ضریب «اهرم» به معنای قرض مالی است که بروکر فارکس در برای انجام یک معامله ارائه می کند تا معامله گران خرد بتوانند با حجم بیشتری وارد معاملات خود شوند؛ با این کار میزان سود آنها نیز افزایش پیدا می کند. در بازار فارکس هر یک لات حجم معاملاتی، معادل 100 هزار واحد از آن ارز می باشد. فرض کنید معامله گری قصد انجام معامله بر روی نماد EUR/USD با حجم 0.1 لات می باشد. بنابراین باید 10 هزار دلار در حساب خود داشته باشد. در صورتی که بسیاری از افراد مبلغ کمتری در اختیار دارند و یا برای انجام معاملات موازی دیگر، امکان استفاده از تمام دارایی خود در یک معامله را ندارند. در این صورت می توانند از لوریج یا اهرم برای انجام معامله مورد نظر خود استفاده کنند.

نظر کارشناس درباره بهترین بروکر برای معامله طلا و نتیجه گیری:

آلپاری را می توان «بهترین بروکر برای معامله طلا» دانست، چراکه این پلتفرم معاملاتی از کمترین مقدار اسپرد برای معاملات طلا برخوردار است. همچنین، حداقل واریزی برای شروع معامله در این بروکر ناچیز است و علاقه مندان می توانند تنها با 20$ شروع به ترید بر روی انواع نمادهای معاملاتی موجود در آلپاری کنند. البته گزینه های دیگری نیز وجود دارند که از معاملات طلا پشتیبانی می کنند و از شرایط خوبی برخوردار هستند. در نهایت باید بروکر مناسب را بر اساس شرایط معاملاتی و استراتژی خود انتخاب کنید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع: کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz – رسانه تخصصی مقایسه بروکر های فارکس اف ایکس امپایر FX Empire – اف ایکس دیلی ریپورت FXDailyReport.Com

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.