شمسایی: با آماده سازی متفاوت به جام جهانی می رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می گوید ادامه کارش در تیم ملی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: در دوره گذشته با اینکه گل‌های زیادی در سراسر تورنمنت به ثمر رساندیم، در فینال شکست خوردیم. این بار تمرکز بالایی داشتیم و بازیکنان فداکاری و تلاش سختی کردند؛ به‌ویژه در تعطیلات سال جدید که به اردو بازگشتیم. همین فداکاری‌ها باعث شد به قهرمانی آسیا برسیم.

وی با اشاره به تغییراتی که در تیم ملی فوتسال ایران از آغاز سال 1401 ایجاد کرد، گفت: تغییر نسل بسیار دشوار بود. در دوره گذشته جام ملت‌ها تنها چهار بازیکن داشتیم که جام ملت‌ها را تجربه کرده بودند و امسال نیز پنج بازیکن هیچ تجربه‌ای برای بازی در این رقابت‌ها نداشتند. ما حتی مسابقات امسال را بدون بهترین بازیکن خودمان و آقای گل دوره گذشته یعنی حسین طیبی آغاز کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با بیان اینکه حالا تمرکز ملی‌پوشان معطوف جام جهانی 2024 خواهد بود، تصریح کرد: آماده‌سازی متفاوتی برای این جام خواهیم داشت و به حمایت خوب فدراسیون فوتبال نیاز داریم. من از حمایت تیمی از مشاوران و دستیاران بهره می‌بردم. حالا تصمیم اینکه سرمربی تیم ملی می‌مانم یا خیر، به فدراسیون بستگی دارد.

همچنین میگل رودریگو سرمربی تیم ملی تایلند در گفت‌وگو با AFC خاطر نشان کرد: بعد از دریافت دو گل می‌توانستیم به بازی بازگردیم، اما گل سوم ایران امیدهای ما را برای بازگشت نابود کرد. ایران بسیار برتر بود و کاملاً شایسته قهرمانی.

 

دیدگاه تان را بنویسید